onsdag 11 mars 2009

20.44

idag är det inte riktigt min dag känner jag. det känns som om hela jag är ur funktion. dagen började med att jag försov mig. skulle gå upp halv sju, men stängde av alarmet på något vis och sov ända tills nio!? skitkul. jippe. försov mig på typ viktigaste lektionen i världshistorien. eller kanske inte den viktigaste men jag hade verkligen behövt gått på form och färg idag. ligger efter så det bara skriker om det i den kursen. kom iallafall iväg till skolan så att jag hann till min nästa lektion. senare när jag kom hem så målade jag i mitt rum i cirka tre timmar. hade behövt plugga istället men det kunde jag göra sen tänkte jag. och det gick inte alls bra. har försökt att förstå och få in lite av historian i huvudet, men nejdå. hjärnan vägrar. det går bara inte. har läst och läst och läst men jag förstår ändå ingenting. ojojoj min historialärare kommer inte vara glad på mig imorgon. får väl göra ett nytt försök om ett tag men tror inte att det kommer att gå ett dugg bättre. om man bortser från det här så mår jag ganska okej. om ni ville veta alltså. kanske skriver ett inlägg till sen om jag orkar. ska nämnligen gå ut och få i mig lite frisk luft och se om huvudet blir piggare. hejdå så länge.

Inga kommentarer: