onsdag 18 februari 2009

what if you spoke those words today.

idag dog jag och inte bara en gång. kändes som om hela jag bara sjönk ihop.
jag klarar inte av att känna och tänka. det borde vara förbjudet. iallafall när det
man tänker och känner är dåligt och trycker ner en. kan du inte bara förstå att jag
behöver dig. har inte så mycket att skriva om vad som hänt idag. har verkligen inte
ork till det. kan ju säga såhär att jag har spenderat min dag i mitt såkallade rum
jag önskar att vi hade gjort det här tillsammans och det börjar ta sig nu. så jag hoppas att det inte
tar lång tid innan jag får flytta in mig där igen. tråkigt att bo halvt i vardagsrummet
och halvt i mammas rum. måste bara säga tack till min söta mamma som hjälper mig
tills hon stupar - tack. jossan kom och checkade mitt rum idag och bedömde hur det såg ut. och enligt byggaren själv så hade vi gjort ett bra jobb. skönt och jag är lättad för att det betyder alltså att det bara är att köra på exakt som vi har gjort. för drygt två timmar sen kom jessica hit också och hon kom på världens idé. nu måste vi bara genomföra den också, eller hur tjejer? nej nu ska jag inte sitta här. ska ta en dusch sen göra mig en kopp te. får se om jag orkar öppna spanska böckerna eller om det får vara. puss!

Inga kommentarer: