måndag 16 februari 2009

when i'm lost, i think of you.

ganska nyss hemkommen från the stengårds. eller ja, nyss & nyss.
jag älskar verkligen att vara där. det finns ingen familj som är bättre
att få en på bra humör än den här. där kan jag få en chans att andas.
amy åkte iväg & tränade så jag blev själv med bäbis, barn, lydia & ruthan.
gjorde mig absolut ingenting. blev mycket prat & skratt. inget tjat om hur
det är, vad som hänt. utan bara en förstående närhet. jag älskar dig änglasis, forever.
längtar redan till nästa gång & jag hoppas att den kommer snart.
har ägnat snart två timmar till att riva bort tapeter. det finns inget slut!?
så nu är jag lat & sitter här. ganska ovärt. imorgon börjar jag & min söta
mumsmamma spackla. hoppas att det blir fint när allt är klart.

är det såhär saknad känns?

Inga kommentarer: