fredag 31 oktober 2008

COLD OUTSIDE.

har inte bloggat på länge men har inte haft lust helt enkelt. har hänt mycket under mina bloggfria dagar. och vissa saker har varit roligare än andra.

  • 24/10 - pappa kom och firade mig. fick en ny asbra plattång.
  • 25/10 - firade kim i kolsva, blev en massa tårta & godsaker.
  • 27/10 - gick till skolan för att skriva uppsats (omprovstid) sen umgicks jag med anna & helena.
  • 28/10 - FICK EN NY DATOR! eller jag fick köpa pernillas gamla. ca ett år gammal, happy :)) sprang runt inne på tuna park med kimin och sen vidare till IKEA i västerås.
  • 29/10 - älskipälski fyllde 20 år, grattis på han! :)) väckte gullet med frukost på sängen och av mig fick han ett vax & en tshirt från jack & jones. senare på kvällen umgicks jag med mimmi & jossan. mimmi sov hos mig! (y

& idag har jag umgåtts med mimmi. blev kebabpizza & sunes sommar under dagen! (y. håkan är så iskall! haha. man kan inget annat än att älska håkan helt enkelt. vid halv sex drog mimmi hem till kungariket kungsör och jag gick i kylan & regnet hem till kim, där blev det att glo på skräckfilm - mirrors. riktigt äcklig film, inte så hårresande kanske, utan bara äcklig. vid tio fick jag skjuts hem till mig & nu sitter jag här med min underbara dator! jag bara älskar den. den är så otroligt bra och det är grymt skönt med bärbar! har tänt ljus i hela rummet och satt på mina favoritlåtar. behövs nu i höstkylan. (y.

Inga kommentarer: