måndag 20 oktober 2008

GODMORGON.

godmorgon allihopa.

blev väckt av kim runt sju, tur att han ringde annars hade jag nog sovit hela dagen. är hemskt trött idag och igår somnade jag runt tre pga sömnproblem. nu sitter jag här och dricker oboy och har nyss dragit i mig x antal mackor. skippade dansen den här morgonen också, finns ingen människa som jag känner där och det känns inte som om jag är så pepp på att gå dit. så jag fick en slapp morgon och ännu mera slapp när jag kommer till skolan. nej nu ska jag dricka upp min oboy och börja fixa mig. börjar 10.10 ju.

puss&kram!

den här veckan&nästa händer det mycket:
  • hela v. 43 : projektvecka.
  • fredag : redovisa arbetet.
  • fredag em : pappa ska fira mig.
  • lördag : fira kim.
  • hela v. 44 : höstlov.
  • måndag : skriva uppsats 13 - 16
  • tisdag : lillasysters dag.
  • onsdag : älskling 20 år.
  • fredag : kanske fest hos kim.
  • lördag : halloweenparty hemma hos kims syster.

1 kommentar:

maja meyerhöffer sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.