tisdag 14 oktober 2008

sweet sixteen.


16 år & äldre än igår. inte för att det känns på något speciellt sätt men ändå. idag har min dag vart lite sådär. det började med att jag vaknade klockan sex och inte kunde sova, som det alltid blir på födelsedagsmorgonen. tillslut lyckades jag att somna om och mamma kom in och väckte mig med ett paket och en kopp te. mysigt, i paketet befann sig en almanacka som jag behöver till skolan så tack mamma. fick också en shoppingdag i slutet av månaden. sen blev det iväg till skolan, där blev man grattad av vänner men jag gick dock hem innan den sista lektionen - idrott. dels för att jag inte hade med kläder och för att jag ville träffa min mamma som åkte till luleå idag. HALLÅ, hon åker bort på min födelsedag!? så jag knallade hem, fick tårta. sen kom kim med dagens bästa present! min efterlängtade ralph lauren parfym! den luktar så gott and i love it. vart den lilla flaskan och hudkrämen som hör till. happy! efter många tack och en timmas läsning i samhällsboken blev det att åka till kolsva för att äta smörgåstårta och få mer presenter! av kims föräldrar fick jag presentkort på intersport och en jättemysig ljuslykta. fick ett presentkort på hm av kims moster också vilket kom som en överraskning. och vet ni vad? jag fick 2000 kronor av morfar också plus en del av den telefonen som jag har nu så ännu mera happy! :)




nej, nu ska jag mumsa i mig lite av min goda tårta sen blir det att plugga samhäll tills jag somnar med boken. önska mig lycka till på provet imorgon!








Inga kommentarer: