lördag 11 oktober 2008

hard liqour.

nyss vaknat och har gosat ner mig i min hästenspyjamas. kim ligger fortfarande och sover. han kunde inte sova inatt den stackaren. idag blir det iväg till kolsva för att fira mikael (kims släkting) som fyller år. efter det blir det mat och mys. kanske drar ut en sväng också.

igår blev det en ganska lugn kväll men ändå rolig. alla tjejor förutom mickis var uppe hos anna. hon fyllde ju år i måndags så hon skulle ha en liten "födelsdagsfest". det vart tacos, jag fick steka köttfärs som alltid uppe i familjen grönbergs hus. jag är bäst på det enligt annas mamma. och oh ja, tacosen var riktigt god. efter det blev det att sitta ner i annas rum, nere i källaren. hon har nämligen bytt rum nu. och mysigt var det! där nere bjöd det på mycket skratt, att måla på ballonger, sjunga och lite sånt. jag, jessy och jozz drack ingenting förutom sockerdricka. så det blev en lugn kväll för oss. sen blev det att åka hem med kim och lägga sig och sova. bilder som togs under kvällen kommer sen.

Inga kommentarer: