tisdag 21 oktober 2008

SOV GOTT.

vaknade imorse av att kim ringde och väckte mig, alltid lika mysigt. och när jag var som tröttast så började han snacka om fälgar till bilen och en massa annat. haha, kommer knappt ihåg vad sötnosen sa. kände mig iallafall inte utvilad när jag vaknade, tror att jag sover alldeles för lite på vardagarna. duktigt maja! sen blev det en ännu värre morgon, det regnade när jag skulle till skolan, gud vad roligt. så jag stannade inne lite extra för att se om det kanske slutade eller iallafall började att regna mindre. och det gjorde det som tur var men fick dra på mig luva ändå och stoppa in håret så långt bak som möjligt så jag måste ha sett hur dum ut som helst (y. väl framme i skolan så var jag inte bara försenad utan vilse, eller ja vilse och vilse men vi har projektvecka så jag hade inte en aning om vart vi skulle vara. tillslut hittade jag min klass och guess what? vi fick kurder i kurdistan att jobba med. SUPERKUL! så resten av dagen har vi bara suttit framför datorer och läst en massa fakta, och vet ni? vi har inte kommit fram till någonting. hoppas att lisa kommer imorgon så att hon kan styra upp allting. efter skolan blev det att gå hem till kim för att vecka honom. sen har jag bara spenderat dagen med honom.

imorgon ; börjar halv nio, ut och gå med klassen halv tio. sen jobba ännu mer med kurderna. efter skolan blir det iväg till köping för att handla på willys/big inn med kims mamma, handla gråa knästrumpor till mig själv och grönt te. sen ska vi äta hos kims föräldrar, hoppas att det blir något gott. kanske händer något mer under dagen men det tar vi imorgon isåfall. hoppas att ni sover gott alla sötnosar!

puss&kram!

Inga kommentarer: