lördag 18 oktober 2008

igår blev det köping som sagt. så kul att träffa sara faktiskt, har saknat henne som bara den! vi var mest ute och gick. blev att träffa hennes moster + kusiner, en varsin glass på donkan och strips på latifa. kan ju säga att det kanske inte var sådär jättekul kväll men mysig var den iallafall. bytte födelsedagspresenter gjorde vi också. av sara fick jag en skål ( den blåa runda saken) fylld med godis och läppglans, sen fick jag ett presentkort på JC. av mig fick sara, två par örhängen. hoppas att dom vart bra. det lät så på henne iallafall, har lovat att hon ska få något mer när jag har kunnat tagit mig till en större stad (y) ungefär runt tolv kom jag och sara hem till niclas och kim kom och hämtade mig strax efter. sen åkte vi hem och sov. <3

just nu sitter jag här och kim ligger och sover i soffan. han måste haft det svårt att sova inatt eftersom att han ligger där. jag vaknade av att det var helt tomt i sängen, vet inte hur mycket klockan var men tidigt iallafall. gick ut och kollade vart kim var och då låg han och sov i soffan så jag tog täcket och la det över honom och tog hans fjuttiga filt och tog med den till sängen och sov vidare. idag blir det ingenting tror jag haha. finns ingenting att göra i dödarboga.

Inga kommentarer: