söndag 12 oktober 2008

najs.

idag har jag vart hemma hos kim eftersom att jag spenderade natten hos honom. vi har gjort ingenting. eller jo, jag städade hela kims lägenhet med lite hjälp av honom. sen har vi kollat igenom två filmer. the love guru & the game plan, båda väldigt bra (y blev att kolla gossip girl idag också and i love it! det är så spännande och sjukt bra. jag <3 gossip girl = sant (y

snart blir det att lägga en återfuktande ansiktsmask eftersom att min hud blir så torr nu när det börjar bli kallt. just nu gör jag verkligen allt för att den ska må bra. efter det ska jag sätta mig med en kopp te, musik och läsa igenom kapitlet lag & brott i samhällen. har prov på onsdag. kommer vara ett svårt prov, för jag fattar ingenting om lagar. menmen, hoppas på det bästa.

min födelsedag börjar närma sig nu och vet ni vad? jag kommer nästan inte att få någonting när jag fyller år. HAHA. kul födelsedag. såhär är det. mamma och jag har bestämt att vi ska ta en shoppingdag i slutet av månaden istället eftersom att jag bara önskar mig kläder. + att hon har fått lön då så då kan jag få ännu mera! (y av kim vet jag inte riktigt när jag får för jag har inte riktigt kommit på vad jag vill ha än. av morfar har jag redan fått, - telefonen. dom enda jag får av är pappa & co & kims föräldrar. + att mamma åker bort under min födelsedag så det blir inget firande för mig inte. hoppas att den blir bra iallafall, :o glöm inte att gratta! ett telefonsamtal skulle göra massor!

Inga kommentarer: