torsdag 16 oktober 2008

GOKVÄLL.

hej allihopa.

sitter och gör ingenting faktiskt, det är ganska tråkigt. har försökt att komma in på bilddagboken hela kvällen, men det går inte. så är lite ledsen, haha skoja. iallafall, idag har jag vart i skolan som alla andra dagar. rätt okej dag faktiskt, inte så mycket att göra. fick en läxa att kunna placera ut länder i latinamerika i historia och det ska jag väl klara av eller? efter skolan gick jag och fridisen in på expert, kollade runt lite och JA, jag vill ha en Ipod nano. en rosa sådan! fast pengar växer ju inte på träd. så det får helt enkelt vänta. måste köpa mina "nödvändiga saker först". efter att jag stått och dregglat efter Ipoden så gick jag hem till kim. han bjöd mig på middag, och gud så gott det var! tack bästabästa du. sen blev det bara tvtittande och nu sitter jag här och får ledtrådar av sara om vad min födelesedagspresent kan vara. har fått - "en blå rund sak" än sålänge och det säger mig ingenting. inget snusk sa sara och jag blev lite besviken faktiskt HAHA. ska nämligen vara med denna underbaring imorgon. så det blir en helkväll med sara och staden köping. ska bli så mys. får se vad vi hittar på för det står fortfarande oklart. måste köpa födelsedagspresent till henne också, får se vad jag hittar på.

nej nu ska jag börja dra mig mot sängen, känns som om jag och datorn har lekt klart för idag nu.
måste sova ut inatt känner jag. eller sova ut och sova ut, men iallafall sova mer än fyra timmar. ska sitta i aulan imorgon och bli informerad va rektorn, han pratar ganska ofta med oss. om det är bra eller dåligt vet jag inte. men det kan vara superdupertråkigt verkligen. tur att man har mina underbara sötnosar karro & frida så lite kul blir det väl. aja, skriver väl imorgon igen och hoppas att jag inte glömmer kameran så att det kanske kan bli lite bilder imorgon.

Inga kommentarer: