söndag 19 oktober 2008

GODNATT.

hej bloggen.

jag har nyss kommit hem från kims lya. har spenderat hela dagen där med film och massa mys. vi tog en liten trip till kolsva också. kims mamma bjöd på tacos och jag kollade gossip girl. sen blev det hemåt igen. har inte så mycket att skriva idag faktiskt. för att igår kväll hände ingenting och idag hände inte heller någonting. så ja, jag ska typ bara gå och lägga mig nu.

den här veckan som kommer har vi projektvecka i skolan. det innebär att varje linje och varje klass ska delas in i grupper och jobba om ett ämne och sedan redovisa. tycker att det ska bli riktigt då vi ska hålla på med ämnet "konflikter i världen". är inte mitt ämne direkt men hoppas att det blir kul och att jag får en bra arbetsvillig grupp. imorgon börjar dagen med dans, inte så kul för jag känner ingen där så funderar på om jag kanske ska byta tillbaka till form & färg. där går typ halva min klass (a) haha. sen efter det blir det aulan tror jag? vi ska nämligen kolla på en film om östtyskland, wiho -.- sen ska vi göra ett arbete om den filmen. lycka till maja, tacktack!

nej nu har jag slut på ord, så godnatt allihopa.
i know you love me!
xoxo / maja

Inga kommentarer: