torsdag 4 september 2008

blev en hemmadag idag igen för min del, hade absolut ingen ork att gå till skolan. nu låter det som om jag skolkar men så är det inte alls, jag är helt slut i kroppen. förstår inte vad det är med mig. sen är jag förkyld på det, så just nu sitter jag och häller i mig te kopp på te kopp. är hemma hos Kim förtillfället för att han hämtade mig imorse när han kom hem från jobbet och just nu ligger han och sover som en gris i sängen, en söt gris. hahaha, vet inte vart jag fick gris ifrån men iallafall. imorgon måste jag verkligen till skolan, måste prata med studie & yrkes vägledaren om det här med att byta linje.

går ju bygg på ullvigymnasiet i köping och jag trivs inte alls med det jag håller på med, usch nej. så ska förmodligen byta till handel, natur eller samhäll. kanske tillochmed byta skola. men har inte riktigt bestämt mig än, så nu måste jag gör ett sånt här livsavgörande val under tidspress också, jag som inte alls är bra att göra val vad det än är. för det är väl ett livsavgörande val? man väljer ju liksom vad man ska göra i framtiden, om man ska plugga vidare för att bli något, eller vara färdigutbildad när man slutar. men hur lätt är det att veta som 15 år? aja, får försöka tänka på det så gott jag kan, hoppas iallafall att syv kan hjälpa mig imorgon.

Inga kommentarer: