måndag 29 september 2008

dans & flytt.

idag var skolan rätt skön faktiskt, hade bara tre lektioner, + att vi skulle lyssan på LO om jobb och sånt i framtiden. har dessutom bestämt mig att jag ska byta individuellt val från form & färg till DANS, ja ni såg rätt D-A-N-S. visste inte att det fanns att välja men otroligt söta lisa tipsade mig och det är en självklarhet att jag ska dansa två dagar i veckan. Dock bara nybörjardans, har ju dansat förut men aldrig fel att repetera grunderna. aja, trots den underbart sköna skoldagen hade jag världens huvudvärk när jag slutade. förstår inte vart det kommer ifrån, men har alltid ont i huvudet efter skolan :s efter skolan blev det vidare till kolsva med kim för att häsla på hans föräldrar. sen blev det snack om vad han ville ha i födelsedagspresent, och gud vad mycket den sötnosen vill ha! och bara saker till bilen -.- sucka! efter det blev det hem och äta tacos och mysa till simpsons. ikväll ska jag läsa LINAS KVÄLLSBOK, ikväll måste jag!

jugge flyttar imorgon också, han ska inte ens bo i sverige. han ska flytta till norge, en helt ny värld, nytt land, ny stad, och +47 innan man ska ringa eller smsa :( kommer sakna jättemycket.
och jag hoppas att han kommer hem någondag. tur att min kim ska bo kvar och inte flytta. skulle längta ihjäl mig bara om han flyttade till köping. men nog om det förutom att en nära vän ska flytta och att jag är ledsnare!

Inga kommentarer: