onsdag 24 september 2008

usch och fy på mig. har inte bloggat på hur länge som helst. men har faktiskt inte riktigt känt för det. har ganska mycket i skolan just nu och det är jättejobbigt. :/ har fått en massa extrauppgifter eftersom att våra lärare åker till paris för att planera våran parisresa som vi ska göra i trean. så jag, karro & frida satt kvar i skolan till fyra (vi slutade halv två) och skrev nästan hela historian då vi ska skriva om drottning kristina och tre andra kungar. duktigt av oss tycker jag. resten av idag har jag inte gjort någonting, eller jag åkte med kim till köping till big inn och hämtade ut ett paket till emil. sen har det inte hänt så mycket mer.

jag vill ha fredag, då har jugge fest. så då blir det att sitta uppe hos kim med jessica, jozz, conny & jonis för att sedan ta oss dit han ska ha festen vilket fortfarande är oklart. men jag hoppas och vet att kvällen kommer bli lyckad!

nu ska jag sociala vidare på msn, sen vidare till sängen och läsa linas kvällsbok. tycker inte om att läsa, iallafall inte under tidspress. det blir tråkigt på något sätt då. roligare att läsa när man själv vill läsa och inte måste. men aja, ska försöka läsa mycket ikväll så att jag kan börja med bokanalysen. imorgon har jag bild som första lektion, JÄTTEKUL -.- Y

Inga kommentarer: