tisdag 9 september 2008

the first day.

imorse så skulle vi samlas vid meken för att gå på tipspromenad ut till järdesbruk. KUL, not! tåg fan aslångtid och var asjobbigt. som tur var hittade jag frida & karro påvägen till meken pch ännu bättre tur hade jag när deras grupp så att jag fick vara med dom. så skönt att umgås med folk man gillar och faktiskt känner. HAHA, sen runt elva - halv tolv hade vi lunch, sen skulle vi tydligen spela brännboll mm, skrev fel i förra inlägget. sorry! men då gick jag, karro och frida dit vid fem över halv ett men inte en enda jävel var där? så vi gick in igen, satte oss vid datorn. sen kom en lärare och frågade lite underligt vad vi gjorde där, alla andra var ju ute? HAHA, så då tänkte vi aja, vi går väl ut då. jag och frida hinner lagom fram bakom buskarna och hör att vi slutar, då börjar vi kuta tillbaka in i skolan. vet inte varför, men det bara blev så. aja, blev en lite tråkig beskrivning. men det var mycket roligare i verkliga livet. iallafall så verkar det som om vi får skolk, eller ogiltig frånvaro som det heter, redan första dagen, tummen upp maja, tummen upp! (Y)

snart blir det sängen, har individuellt val imorgon direkt på morgonen. och så glömde jag att ellen börjar i min klass också!

Inga kommentarer: