tisdag 16 september 2008

väldigt dåliga uppdateringar, skäms nästan. men jag har varken tid eller ork för att skriva, och kommer säkert inte ha det på hela veckan. blir något kort varje dag skulle jag tro. är väldigt mycket att ta igen i skolan nu, och massamassa prov. så ska alldeles strax lägga mig i sängen tillsammans med matten, samhällskunskapen & lite av engelskan. JA, jättekul! not :

igår: var jag först i skolan och hade musik på vasa för första gången. slutsats - det sög. haha, sen kom kim och hämtade mig sen for vi till tunapark. kim klippte sig och jag blev ännu mer shoppingsugen, så ett minus för mig och ett stort plus för kim som blev jättefin i håret. sen skulle vi lämna in pernillas dator på elgiganten, när vi kommit fram och så långt som ut till bakluckan för att hämta datorn ser vi att det står onoff på kvittot, "det var ju tur att vi inte gick in där för då hade dom säkert tyckt att vi var värsta nötterna" HAHA. då var det bara att åka tillbaka till onoff på tunapark. då går vi in där, kim börjar snacka lite om vad det är för fel, sen läser han i hjälpkassan på kvittot och säger "är det här det enda kvittot ni har? för på det här står det kablar". så kim hade tagit fel kvitto, och nu var vi verkligen värsta nötterna. lite kul faktiskt.

Inga kommentarer: