torsdag 11 september 2008

plugg.

skola idag som alla andra dagar, har fått dom flesta böckerna nu iallafall + att jag har genomlidit en mattelektion med min framtida mattelärare med mustasch, och det är en hon? HAHA. lite scary. sen har dagen bara rullat på i sin vanliga takt. efter skolan tog jag sällskap med frida & häger. HAHA, herregud säger jag bara. ihelgen är det plugga som gäller, matte, samhällskunskap & naturkunskap. så att man hinner ikapp dom andra. ikväll blir det att läsa tre sidor historia, ska ha något förhör imorgon på stormarkstiden eller något. men vet inte om jag ska göra så mycket på det, eftersom att jag fick boken idag och informationen om att det var förhör imorgon. men får väl se vad läraren säger. imorgon är det fredag, och det gillas skarpt. då blir det att umgås med mimmi & anna. senare på kvällen blir det kim. nej, nu måste jag verkligen slita mig. måste i säng i tid och hinna läsa historian innan det blir försent. hejs!

Inga kommentarer: