onsdag 3 september 2008

när jag vaknade idag visste jag knappt vilken dag det var haha men onsdag var det iallafall och jag är sjuk. vet inte vad jag är för sjuk men jag är säkert döende haha nejdå. men iallafall, har umgåtts med anna hela dagen. var längesen nu så tyckte att det var dags att ha en anna&maja dag. den bjöd på te, tacos, chokladpudding & aqua. :) blev en massa skratt och en massa skvaller. tack till dig bästa vän! vid nio ungefär blev det att kika förbi hemma hos kim innan han skulle åka till jobbet och nu sitter jag här. lika social som alltid haha joke ;k blir väl snart sängen och smsmaraton för att sedan sova, nämligen skola imorgon för min del.

förresten, min nya blogg har min mamma fixat. är ju inte så himla grym på det där med ps. hoppas att ni är lika nöjda som jag, fast namnet är dock lite fult men jag får vara majamera tills jag kommer på något bättre. ni/du får gärna ge förslag. nej usch vad tråkig jag känner mig, men YES jag får blogga igen. har verkligen saknat det även fast jag inte är så jätteintressant. nu blir det att vara social på msn. tjarå!

Inga kommentarer: