tisdag 30 september 2008

vaknade på ett väldigt konstigt sätt idag, av vibrationerna i mobilen? dom som känner mig vet att jag inte bukar vakna hur mycket väckarklockor än ringer och idag måste jag ha vart lättväcktaste människan på jorden. låg och läste linas kvällsbok igår, men självklart så somnade jag med boken hela tiden, så jag la av med läsandet runt kvart över tolv. ganska tidigt för att vara mig, haha. men problemet är att imorgon ska min bokanalys över den boken in. och jag kommer aldrig att hinna färdigt. så jag är stressad stressad stressad! idag skrev kimin att det var -1 ute när han kom hem från jobbet, alltså runt sex. så nu börjar det bli kallt påriktigt. dags att införskaffa sig ett par nya vantar, samt mössa och halsduk. nej, nu ska jag inte tråka ut er.

Inga kommentarer: