onsdag 10 september 2008

K.M <3

tjillevippen, idag har jag vart i skolan. gah vad kul det var, not! men det var rätt okej faktiskt. softa lektioner, hade ju bara tre. individuellt val, samhällskunskap & svenska. trivs faktiskt bra på samhäll och vasa. iallafall så slutade jag halv två, sen bar det av hem till kim för att vecka honom, ha migrän och plugga igen lite. sen vi åkte till en annan del av köping för att hälsa på kims syster linda och alla söta små barn. oh, glömde ju bort att jag har köpt en "legginsmystjockiströja" idag och gråa leggins. så nu kan jag vara mys. känner att jag behöver hur mycket kläder som helst nu i höst så snällasnälla, ta med mig på en shoppingdag någon!? nej nu orkar jag inte blogga mer, ska läsa igenom alex inlägg och lite sånt, sen blir det att förbereda sig för läggdags. hejs!

Inga kommentarer: