fredag 5 september 2008

sömnlös natt & bröllop.

gissa vem som nästan inte sov någonting alls inatt? jo, jag (Y) kunde verkligen inte sova. så vid halv tre inatt kom kim och kidnappade mig sen blev det hem till honom för att sova. och jag lovar, jag är helt täppt i näsan. det går knappt att andas. så den här natten har bara vart en plåga för mig. gick inte så mycket bättre hos kim heller, eller jo jag somnade ju men vaknade lika fort. hoppas att det går bättre inatt, annars skjuter jag mig själv snart!

glömde skriva igår att min morbror och hans tjej ska gifta sig :) så den femtonde november bär det av till stockholm. den dåliga delen av allt detta är att jag måste köpa en klänning och jag är inte så pepp på att ha klänning på mig för det har jag aldrig, men det blir nog bra ändå. mamma sa att jag kunde ha strumbyxor under eller något om jag ville (Y) HAHA! nu kommer den bästa delen av hela det här. min syssling angelica ska också på bröllopet vilket jag inte trodde, men det ska hon. så det gör mig väldigt pepp på bröllop för henne har jag inte träffat på jättelänge. hoppas iallafall på en kanon dag/kväll iallafall.

Inga kommentarer: