torsdag 4 september 2008

sjuksjukaresjukast.

känns som om min förkylning bara blir värre för varje minut som går alltså. imorse kunde jag iallafall andas vilket jag absolut inte kan nu. det känns verkligen förjävligt att vara sjuk, man kan inte göra någonting. eller kan kan man väl men man har inte ork till det. snart helg iallafall och det tackar jag för! hoppas att jag mår bättre, fast kommer garanterat må som jag mår nu. brukar oftast vara så.

idag har jag gjort absolut ingenting, eller jo. jag har kollat lite oth och sen BERT! haha. så iskall serie. sen runt halv tio drog jag och kim ut en sväng och träffade några, då hade det vart fetaste olyckan vid köpings zoo här i arboga. ambulanser, brandbilar och poliser överallt! såg riktigt scary ut faktiskt. det var tydligen två bilar som hade krockat varav ena hade kört väldigt för fort. aja, hoppas att det inte vart några större skador på dom var med om olyckan iallafall.
haha, känns som om jag bryr mig jättemycket men tänk om det hade vart någon nära? UH!

ska faktiskt försöka lägga mig i tid idag så det får bli några rader till på msn sen blir det faktiskt sängen. åker ju buss på morgonen så går liksom upp sex, riktigt jobbigt vill jag lova. men man vänjer sig väl, hoppas jag iallafall. och till alla som är sjuka, krya på er! :D

Inga kommentarer: