söndag 7 september 2008

P.S. i love you.

usch och fy på mig, glömde ju skriva igår. hade faktiskt fullt upp hela dagen med att åka till biltema, se halva asdåliga filmen into the wild, äta middag hos anna och vara ute och umgås sen på kvällen. igår kväll/natt när jag och kim kom hem så bestämde vi oss för att kolla på P.S. i love you. världens mysigaste film, en riktig gråtfilm. jag älskar den, den är verkligen helt underbar. så det är ett måste att se den om man inte har sett den redan. vi kollade bara på halva för att vi var så trötta och kollade nyss klart på slutet. idag vet jag inte vad som händer, det står fortfarande oklart. men imorgon vet jag iallafall att jag ska till skolan, blä. nu ska jag gå och hoppa på kim i soffan, han ligger och kollar på formel 1 HAHA!

Inga kommentarer: