torsdag 25 september 2008

sitter här nu, har nyss hjälpt mamma att plocka in massamassa mat i kylen, mumma! :) jobbigare att man är röksugen, stressad med skolan och att man inga pengar på telefonen har. känner mig faktiskt ganska ensam när jag inte kan skriva sms, så ja det är jobbigt för er som inte fattar. satt kvar efter skolan idag igen med karro & fridisen. så nu är jag klar med historian, äntligen. nu är det bara 78256 grejer kvar att göra fram tills 2 oktober. ett fett jävla + på min naturkunskapslärare ulrika, får skjuta fram mitt prov max en vecka för att jag inte var med på deras genomgång för att jag inte hade börjat då :) känns lite lättare nu iallafall. imorgon är vi lediga om vi vill. men jag, karro och fridisen beslutade att vi ska till skolan iallafall för att göra novellanalysen tillsammans. ganska duktigt av oss tycker jag.

gud vad tråkig min blogg är, HAHA. nu ska jag sociala på msn sen tagga för imorgonkväll. för då smäller det, eller hur jess&jozz? ska försöka läsa några sidor i linas kvällsbok också.

Inga kommentarer: